piątek, 17 sierpnia 2012

Czas i na mnie!

Cześć wszystkim! 
Od pewnego czasu jestem wierną fanką wszelkich blogów kosmetycznych, a w szczególności należących do włosomaniaczek. Przeglądając zawartość mojej łazienki, stwierdziłam, że i ja mogę dołączyć do tego zacnego grona. Wiem o ilości takich blogów, które powstają ostatnio, jednak mam nadzieję, iż moje spostrzeżenia wniosą coś nowego do blogosfery. Dlaczego? Otóż jestem kręconowłosą blondynką, a jak mi wiadomo, niewiele jest takich wśród włosomaniaczek. Gdy zaczynałam dbać o swoje włosy bardzo trudno było mi znaleźć informacje o pielęgnacji włosów o mojej strukturze, dlatego mam nadzieję, iż informacje tu zawarte pomogą jakiejś osóbce :)
A tak ogólnie to nazywam się Asia, w tym roku zdałam maturę, ale jeszcze niekoniecznie wiem, co chce w życiu robić.
Na tym blogu zamierzam zamieszczać subiektywne opinie na temat kosmetyków, moje MUST HAVE w łazience, włosowy dziennik, a także ciekawostki z życia codziennego.

1 komentarz:

Zostaw komentarz! Twoje słowa sprawiają mi radość! Czytam wszystkie komentarze i staram się odpisywać na bieżąco.