piątek, 8 listopada 2013

Baikal Herbals Krem do twarzy na noc, odmładzający, regenerujący.

Cześć dziewczyny!

     Z góry przepraszam za ponad tygodniową nieobecność, ale miałam wyjątkowo dużo do zrobienia i jakoś zabrakło mi czasu i po części też siły na nowe notki. Dzisiaj przychodzę do was z recenzją kremu na noc od Baikal Herbals, którego używam regularnie już od ponad 2 miesięcy i wydaje mi się, iż już wyrobiłam sobie o nim opinie.


Co mówi o tym kremie producent?

     Pobudza regenerację komórek skóry, zapobiegając powstawaniu zmarszczek i zmniejszając istniejące. Intensywnie nawilża. Dzięki roślinnym składnikom aktywnym zmarszczki ulegają spłyceniu, skóra wygładza się, poprawia się napięcie skóry i jej koloryt.


Obiecane jest dość sporo. 

Skład:

     A jakie roślinne składniki w nim znajdziemy? Między innymi:
Różeniec górski  (Rhodiola Rosea Root Extract), organiczny ekstrakt z żeń–szenia (Organic Panax Ginseng Extract), organiczny olej z kiełków pszenicy (Organic Triticum Vulgare Germ Oil) i masło shea (Butyrospermum  Parkii Butter).


Bardzo przyjemny skład z wyżej wymienionymi składnikami na pierwszych miejscach.

Opakowanie:

     Produkt przychodzi do nas w plastikowej buteleczce z pompką i teksturowym kartoniku (widoczny na pierwszym zdjeciu). Dozownik działa bez zarzutu, aplikując odpowiednią ilość kremu. Uważam, że kosmetyki z tego typu aplikatorem powinny być dużo częściej dostępne ze względów higienicznych i wygody użytkowania.


     Jedyne, co mi nie odpowiada, to butelka z białego, nieprzezroczystego plastiku, który ni jak nie pozwala mi zobaczyć jak ilość produktu, znajduje się jeszcze w środku.

Aplikacja i działanie:

     Krem ma biały kolor i nie jest gęsty, dzięki czemu już niewielka jego ilość (u mnie to dwie pompki), wystarcza na posmarowanie twarzy z szyją i dekoltem. Zauważyłam również, iż im lepiej nawilżona jest moja cera tym mniej produkty potrzebuję. Pachnie bardzo deliktanie  Wchłania się szybko, ale nie ekspresowo.

    A teraz najważniejsze, czyli jak sprawdził się na mojej budzi i czy spełniły się obietnice producenta? Oczywiście nie mogłam sprawdzić jego działania, jeżeli chodzi o zmarszczki, ponieważ moja cera jest jeszcze trochę za młoda. Mam cerę normalną/suchą i kupiłam go z myślą o nawilżeniu i dostarczeniu mojej twarzy trochę ciekawszych roślinnych składników. Myślę, że w tej roli sprawdził się bardzo dobrze, już po tygodniu używania ewidentnie poczułam różnicę w nawilżeniu, a rano nie budziłam się z uczuciem "tłustej" twarzy jak miało to miejsce podczas używania drogeryjnych nawilżających kremów na noc. Jednak nawilżenie było jedynym efektem, który zauważyłam. Bardzo liczyłam na lepsze napięcie skóry, a w szczególności na poprawienie jej kolorytu (jak z resztą obiecuje producent), czego niestety nie odnotowałam.

Czy kupię go ponownie?

     Krem kosztował około 30zł i już wiem, iż nie zamówię go ponownie, ponieważ jedyne co ma on do zaoferowania to nawilżenie, a ja wymagam czegoś więcej.
Nie jest zły, ale jednak czegoś mu brakuje.

     A wy miałyście już styczność z tym kremem? Jaka jest Wasza opinia? Jakie kremy na noc polecacie? Jestem ciekawa Waszych propozycji, które na pewno wypróbuję jaka tylko wykończę ten krem.


Pozdrawiam,
Asia.

5 komentarzy:

  1. Z rosyjskimi kosmetykami nie miałam jeszcze styczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero moje drugie podejście do rosyjskich kosmetyków i na razie w sumie mam mieszane uczucia :)

      Usuń
  2. Ulubiony krem mojej mamy:) Podkradłam go parę razy i jest bardzo fajny :) Jednak ja na noc wolę tłuste kremy, które zostawiają tłustą warstewkę na skórze. Lubię np. krem z Natchem, o ktorym pisałam na blogu oraz krem babuszki agafii 50+ :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pomysły i interesujący wpis !

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Twoje słowa sprawiają mi radość! Czytam wszystkie komentarze i staram się odpisywać na bieżąco.