piątek, 18 października 2013

Essie For the Twill of it jesień 2013 kostka z miniaturkami.

Cześć dziewczyny!

     Ostatnio szperając w moim zbiorze lakierów odkryłam, iż brakuje mi odcieni typowo jesiennych, oczywiście następnego dnia wybrałam się na zakupy i do koszyka wpadła kostka z najnowszej jesiennej kolekcji essie For the Twill of it. Przy okazji chciałabym polecić sklep kajuba.pl, gdzie w bardzo przystępnych cenach dostaniemy lakiery Essie z profesjonalnej kolekcji i inne kosmetyki w okazyjnych cenach. Ja za swoją kostkę zapłaciłam 35zł, gdzie ceny na allegro zaczynają się od 40zł.


W zestawie znajdziemy cztery z sześciu dostępnych kolorów:

Tytułowy metalik For the Twill of it, jest to stalowa szarość ze zmieniającym się odcieniem fioletu/niebieskości/zieloności w zależności pod jakim kątem na niego patrzymy:


Vested interest to zielona, kremowa szarość, bez żadnych udziwnień:


Szarość z domieszką niebieskiego i mnóstwem srebrnych drobinek o nazwie Cashmere bathrobe:


I ostatni The Lace is on metaliczny fiolet z delikatnymi drobinkami:



     Na jesień jestem w pełni przygotowana i od następnej notki zaczynam swatchowanie razem z nowym wtorkowym projektem! Od następnego wtorku zaczynam Projekt Lakier na Wtorek, co tydzień inny lakier na moich paznokciach, jednak nie będą to przypadkowe kolory. Pokazywać będę moich ulubieńców na dany sezon lub święto. Mam nadzieję, że Wam się spodoba! A Wy macie swoje typy lakierów na jesień? Miałyście już styczność z tą kolekcją? A faworyta? Koniecznie napiszcie w komentarzach!

Pozdrawiam,
Asia.

28 komentarzy:

  1. ja ostatnio polubiłam ciemne kolory :) w szczególności piękny wiśniowy z Rimmell'a 60sekund (nie pamiętam niestety dokładnego koloru..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na jesień tez bardzo lubię ciemniejsze barwy :) a na rimmella na pewno rzucę okiem przy następnej wizycie w drogerii :)

      Usuń
    2. warto bo naprawdę zasychają bardzo szybko, no nie 60 sekund ale do pięciu minut mamy lakier cacy :)

      Usuń
    3. ja zawsze używam top coatu, więc nie za bardzo przejmuję się tempem wysychania, bardziej interesuje mnie krycie :)

      Usuń
  2. Piękne kolorki, czekam na nowe notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie kolorki nie zachwyciły ale czekam z niecierpliwością na wtorkową serię :D!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki są typowo jesienne czyli trochę szaro bure :P i zapraszam we worek! :D

      Usuń
  4. Kolekcja jesienna raczej nie trafia w moje upodobania.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem jak będę wyglądać na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cała kostka mi się podoba. Początkowo podchodziłam do tej kolekcji z dystansem, ale kilka dobrych swatchy przekonało mnie do jej urody :)
    Cashmere Bathrobe obwołałabym chyba moim faworytem. Choć pewności, jak widzisz, nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też na początku nie byłam nią zachwycona, ale na paznokciach wygląda zdecydowanie lepiej! CB zachwyca w buteleczce, ale traci swój urok na paznokciach...

      Usuń
  7. Świetne kolory, idealne na jesień :) Czekam na posty z efektami na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny ten For the Twill of it.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kolory, jestem ciekawa jak będą wyglądać na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw całkiem przyjemny :)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. For the Twill of it oraz The Lace is on są piękne! Chętnie bym wypróbowała :)
    _____________________________________________
    http://abigailmrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja najbardziej lubię ciemne brązy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm chyba nie posiadam JESZCZE lakieru w takim odcieniu. Czas wybrać sie na zakupy!

      Usuń
  13. Podoba mi się Twój styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Będę tu zagladać częściej miło sie czyta!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Twoje słowa sprawiają mi radość! Czytam wszystkie komentarze i staram się odpisywać na bieżąco.