niedziela, 4 listopada 2012

Weszłam tylko po zmywacz, a wyszłam z...

Cześć dziewczyny!

Naprawdę przepraszam, że piszę tak rzadko. Obiecuję, iż w tym miesiącu posty będą pojawiały się regularnie! A tymczasem mój zakupoholizm znów wziął nade mną górę. Wchodząc do DM myślałam tylko i zmywaczu do paznokci, a do koszyka wpadło jeszcze:


Pianka do mycia o zapachu słodkiej truskawki przeszła już pierwsze testy i muszę napisać, że jestem w niej ZAKOCHANA! Jeżeli macie do niej dostęp, to pędźcie do DMu, bo to kolekcja limitowana! Niebawem naskrobię o niej coś więcej!

Krem do rąk o zapachu karmelowej gorącej czekolady z essence kupiłam go ze względu na bardzo fajny skład z olejkiem kokosowym i masłem shea na samym początku, a do tego przepysznie pachnie! Niestety też edycja limitowana, więc spieszcie się!

Słynny pędzel do smokey eyes z essence czaiłam się na niego już od ponad roku! 

Kolejne opakowanie mojego ulubionego płynu do demakijażu oczu i główny powód mojej wycieczki zmywacz do paznokci z biotyną i olejkiem arganowym zobaczymy jak się sprawdzi!

Pomimo, że małe, zakupy uważam za bardzo udane!


Dziewczyny musicie mi pomóc! Szukam nowego jesienno/zimowego lakieru do paznokci (obecnie moje ulubione to Essie BAHAMA MAMA i MINK MUFFS, a także ORLY Peachy Parrot) macie jakiś swoich faworytów na ten okres? Koniecznie napiszcie w komentarzach!

Pozdrawiam, 
Blond and wavy.

10 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie ta pianka, szkoda, że w Polsce nie ma DMu

    OdpowiedzUsuń
  2. Pianka kusi, poszukam jej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie królują obecnie wszelkie nudziaki i brązy na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nudziaki bardziej kojarzą się z latem i opaloną skórą, ale brązy jak najbardziej! :)

      Usuń
  4. A mnie ten płyn do demakijażu podrażnia i uczula:(
    Na piankę się muszę skusić:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Truskawkowa pianka brzmi świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem ciekawa działania tej pianki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ... a wyszłaś jak zawsze ;-P :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny jest ten pędzelek zakup idealny

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Twoje słowa sprawiają mi radość! Czytam wszystkie komentarze i staram się odpisywać na bieżąco.