wtorek, 1 października 2013

A TWISTBANDS lecą do...

Cześć dziewczyny!

      Dzisiaj mam dla Was wyniki rozdania, w którym można było wygrać robione przeze mnie gumki do włosów/bransoletki, tak zwane TWISTBANDS.


     Maszyna losująca wybrała i nagroda leci do:


      Serdecznie gratuluję! Czekam na Twoje dane do wysyłki pod mailem blondandwavy@gmail.com. Pisz proszę z maila, którego podałaś przy zapisywaniu się do zabawy!



     Wszystkim innym bardzo dziękuję za wzięcie udziału i jeżeli nie udało Wam się wygrać, to polecam spróbować zrobić je własnoręcznie w domu. Ja miałam przy tym na prawdę dużo zabawy i mnóstwo satysfakcji, że zrobiłam coś, co noszę na co dzień!

Pozdrawiam,
Asia.

11 komentarzy:

  1. Gratuluję ;) Skoro nie wygrałam, to czas wziąć się do roboty i zrobić swoje własne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezmiernie się cieszę :D
    Maila już wysłałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. A byłam tak blisko :D.
    Niestety nigdzie w mieście nie widziałam jeszcze tej lamówki elastycznej na twistbands. Chyba będę musiała zamówić ją z internetu :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresował mnie bardzo ten wpis! Nie zatrzymuj się i rób swoje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wpis dał mi do myślenia

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Twoje słowa sprawiają mi radość! Czytam wszystkie komentarze i staram się odpisywać na bieżąco.