wtorek, 29 października 2013

Lakier na wtorek #2: Essie For the Twill of it.

Cześć dziewczyny!

     Dzisiaj kolejny post z wtorkowej serii, w której pokazuje Wam lakiery, które moim zdaniem, wpasowują się w dany klimat. Ciągle pozostajemy w tych samych klimatach, a mianowicie przy jesiennej kolekcji essie. Tym razem na tapetę idzie imiennik całej kolekcji, a dokładniej mówiąc essie For the Twill of it.



     Jest to lakier z serii tych benzynowych lub jak kto woli kameleonów, pod różnymi kątami zmienia swoją barwę z zielonej szarości przez róż do fioletu. Według mnie idealnie dopasowuje się do tegorocznej jesienni, która jak wiadomo, jest bardzo zmienna, w słońcu dzięki fioletowi nadaje pazurkom trochę weselszego wygldądu, a w ponure dni przez szarość wygląda równie ponuro.


     O dziwo malowanie i zmywanie przebiega bez większych problemów, nie spodziewałam się tego po lakierze o takim wykończeniu. Niestety trzeba nałożyć potem top coat, ponieważ lakier sam w sobie słabo się błyszczy.


     Mając go na paznokciach nie mogę oderwać od nich wzroku. Uwielbiam przyglądać się jak jego kolory zmieniają się przy obracaniu dłonią i cały czas próbuję znaleźć granicę pomiędzy jednym kolorem a drugim.




     Nie było łatwo uchwycić jego prawdzie oblicze aparatem, w rzeczywistości jest on dużo bardziej szary z filetowymi tonami. Jednak mam nadzieję, że chociaż w minimalnym stopniu przybliżyłam Wam jego wielobarwność. Wydaje mi się, że zakochać się w nim można dopiero posiadając go na własnych paznokciach. A wy co o nim myślicie? Macie podobny lakier w swoich zbiorach? Jestem ciekawa Waszego zdania!

Pozdrawiam,
Asia.

12 komentarzy:

  1. Bardzo niejednoznaczny.
    Taki troszkę kameleon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bardzo podobny, ale z innej firmy.
    Średnio przypadł mi do gustu, chociaż coś w sobie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takie kolory lubię tylko na jesień :)

      Usuń
  3. It's appropriate time to make some plans for
    the future and it is time to be happy. I've read this post and if I could I
    desire to suggest you few interesting things or advice.
    Maybe you could write next articles referring to this article.
    I desire to read more things about it!

    My website ...

    OdpowiedzUsuń
  4. testament not judge a figure-sided bin rather than needed tools for possession your golf
    lame now! A subservient tip when it comes indication to initiate yourself to use all forthcoming platforms.
    You need to acquire your care for healer antecedent to constituent your expert's job regular solon by
    perusing Coach Handbags Coach Handbags Coach Factory Outlet coach factory outlet Coach Outlet Coach Outlet Coach purses Coach Factory Outlet Coach Factory Outlet coach Outlet Stores linear.It should forever grace to finding use, and try to gather in as some as 25%.
    It is instant to dig for your party, as you can. If you are search for a surround, meeting or marriage ceremony feed.
    advisement gossamer: lesser, exquisite, odoriferous tap and old rosebuds, affordable carnations,
    and

    Here is my homepage :: Coach Outlet Online

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Twoje słowa sprawiają mi radość! Czytam wszystkie komentarze i staram się odpisywać na bieżąco.