niedziela, 28 grudnia 2014

... i po Świętach!

Cześć wszystkim!

     Wydaje mi się, że jeszcze wczoraj latałam za prezentami, a dzisiaj już szykuję się do sylwestra. Czas leci niesamowicie szybko. Jednak pomimo, że święta minęły tak szybko, to zdążyłam wypocząć i nacieszyć się rodziną i przyjaciółmi. Oczywiście cały czas objadałam się jak głupia i nawet boję się pomyśleć, co pokaże waga :) Ponieważ pogoda dzisiaj była piękna, postanowiłam spalić trochę kalorii i wybrać się na zimowy spacer.




     A jeśli chodzi i prezenty, to Mikołaj w tym roku był bardzo hojny (albo po prostu byłam bardzo grzeczna!). Dostałam wszystko, co sobie wymarzyłam, a nawet więcej. Z kategorii kosmetycznej, pod choinką znalazłam upragnioną szczoteczkę do twarzy FOREO, moje ulubione perfumy Disel Loverdose i zestaw z żelem do mycia i mgiełką z Douglasa.


     Już mi smutno, że ten wspaniały czas już minął. Teraz tylko czekać na Sylwestra! Niestety jeszcze nie mam pojęcia, co na siebie nałożę, jak zawsze! A jak Wam minęły święta? Byłyście grzeczne w tym roku? 

Pozdrawiam,
Asia.

5 komentarzy:

  1. Apologize Once I Save Links In These Comments.
    Thank You For The Information, Very Useful For My Sting, And I Wait For The Next New Article :).
    PRODUK HERBAL GREEN WORLD

    OdpowiedzUsuń
  2. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKSUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  3. thanks for your article, very nice and then i like it :-)
    hopefully more successfull
    you may also like

    Cara Mengatasi Wanita Sulit Hamil

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Twoje słowa sprawiają mi radość! Czytam wszystkie komentarze i staram się odpisywać na bieżąco.