niedziela, 28 grudnia 2014

... i po Świętach!

Cześć wszystkim!

     Wydaje mi się, że jeszcze wczoraj latałam za prezentami, a dzisiaj już szykuję się do sylwestra. Czas leci niesamowicie szybko. Jednak pomimo, że święta minęły tak szybko, to zdążyłam wypocząć i nacieszyć się rodziną i przyjaciółmi. Oczywiście cały czas objadałam się jak głupia i nawet boję się pomyśleć, co pokaże waga :) Ponieważ pogoda dzisiaj była piękna, postanowiłam spalić trochę kalorii i wybrać się na zimowy spacer.




     A jeśli chodzi i prezenty, to Mikołaj w tym roku był bardzo hojny (albo po prostu byłam bardzo grzeczna!). Dostałam wszystko, co sobie wymarzyłam, a nawet więcej. Z kategorii kosmetycznej, pod choinką znalazłam upragnioną szczoteczkę do twarzy FOREO, moje ulubione perfumy Disel Loverdose i zestaw z żelem do mycia i mgiełką z Douglasa.


     Już mi smutno, że ten wspaniały czas już minął. Teraz tylko czekać na Sylwestra! Niestety jeszcze nie mam pojęcia, co na siebie nałożę, jak zawsze! A jak Wam minęły święta? Byłyście grzeczne w tym roku? 

Pozdrawiam,
Asia.

7 komentarzy:

Zostaw komentarz! Twoje słowa sprawiają mi radość! Czytam wszystkie komentarze i staram się odpisywać na bieżąco.