środa, 3 lipca 2013

Wyniki konkursu Seboradin!

Cześć dziewczyny!


     Tak jak obiecałam, mam dla Was dzisiaj wyniki konkursu!



Nagrodę główną, czyli kurację Seboradin z Naftą Kosmetyczną wygrywa:

sarinacosmetics

Trzy nagrody pocieszenia, w postaci próbek lecą do:

Kosmetyczna Dziewczyna
AP
bruneteczka01


Czekam na Wasze maile z adresami do wysyłki do końca tygodnia (07.07.2013), mój mail rrrlwyca@gmail.com. Piszcie proszę z tych samych maili, które zgłaszałyście do konkursu!


     Dziewczynom gratuluję, a wszystkim serdecznie dziękuję za wzięcie udziału w konkursie i życzę powodzenia następnym razem!

Pozdrawiam,
Blond and wavy.

13 komentarzy:

  1. gratuluję dziewczynom! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! ale ekstra :) dziękuję :* zaraz piszę maila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje zwyciężczyniom ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej jak się cieszę ;p Wysłałam już adres

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam za kłopot ;) Już wysłałam imię i nazwisko
    Kosmetyczna Dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana mam pytanie kiedy zestaw próbek w moim domu się zastanie ?.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej:)Podbijam pytanie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyczyn niezależnych ode mnie paczki zostały wysłane dopiero po 20 lipca, więc niedługo powinny przyjść do Was.
      Pozdrawiam,
      Blond and wavy.

      Usuń

Zostaw komentarz! Twoje słowa sprawiają mi radość! Czytam wszystkie komentarze i staram się odpisywać na bieżąco.