piątek, 20 września 2013

Zrób to sama: TWISTBANDS, czyli gumki nieniszczące włosów i bransoletki w jednym! + ROZDANIE!

Cześć dziewczyny!

     Dziś chcę Wam pokazać gumki do włosów, które skradły moje serce. Mowa oczywiście o słynnych TWISTBANDS, które przez to, że nie posiadają metalowych elementów nie będą niszczyć naszych włosów.
     Krótko wspominałam już o nich na łamach mojego bloga, w poście o wszystkim i o niczym. Wtedy kupiłam je na allegro w cenie 15zł + przesyłka za 6 sztuk. Poszperałam i okazało się, że w internecie aż roi się od instrukcji DIY, jak zrobić własne gumeczki i za mniej niż 1/2 ceny, którą ja wydałam na zaledwie 6 sztuk. Jesteście ciekawe? Zapraszam do lektury!










Co będzie potrzebne?
-nożyczki,
-zapalniczka,
-gumka (w pasmanteriach pytajcie o lamówkę elastyczną, a na ebay szukajcie jako elastic band).












Jeżeli macie już wszystko, to zaczynamy!




1. Odmierzamy długość gumeczek na nadgarstku.
Przy tej czynności musicie pamiętać by guma nie zaciskała się na nadgarstku, a tylko go obejmowała. Do tego dodaję jeszcze grubość kciuka (na supełek) na obu końcach lamówki.

















2. Odmierzoną długość ucinamy.  
Polecam zabezpieczyć się w naprawdę ostre nożyczki, guma nie daje pociąć się tak łatwo!


















3. Przypalamy lamówkę na obu końcach. 
Robimy to, by nasza gumka się potem nie strzępiła, a także by wyrównać wszystkie wystające włoski po naszym (może) nieudanym cięciu.

















4. Składamy gumę na pół i...























... i związujemy!
Jest to najzwyklejszy węzełek, przez dziurkę na zdjęciu po prostu przekładamy jeden z końców.


















5. Teraz trzeba trochę porozciągać, żeby supełek znalazł się w odpowiednim miejscu.



















6. I gotowe!



















     Nie noszę ich tylko i wyłącznie na włosach! Jak już wcześniej pisałam, ładnie prezentują się również jako bransoletki. Najczęściej łącze je z innymi dodatkami, tu np. z zegarkiem:



     A teraz to, co tygryski lubią najbardziej! Mam dla Was zestaw 9 gumek (zrobionych własnoręcznie przeze mnie!), który prezentuje się tak:


     Jeżeli chciałybyście takowy dostać, wystarczy być obserwatorem mojego bloga i pod tym postem zostawić komentarz z nazwą użytkownika pod jaką obserwujecie i mailem. Zabawa trwa do końca września (30.09.2013) do północy. Wszystkich Was serdecznie zapraszam!


I koniecznie napiszcie mi w komentarzach, co o nich myślicie! 

Pozdrawiam,
Asia.

39 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda!
    Z chęcią przygarnę. Obserwuję jako Kinga
    e-maail: karen15@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladają super !
    Ciekawa jestem jak sprawują się na włosach ! :)
    Obserwuję jako : zanetta92
    mail : zaneta2108@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moich włosach sprawują sie bardzo dobrze, nie wiem jak z grubszymi i cięższymi czuprynami :)

      Usuń
  3. Chyba takie sobie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobają mi się takie gumki :)
    obserwuje jako sia
    mail: dont_ask@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są! ;-) chętnie je przygarnę :-)
    obserwuję jako: makapaka
    e-mail : extremalna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne *___*


    http://matrelsy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście bardzo proste w wykonaniu :)
    Spróbuję szczęścia w rozdaniu, a jeśli go zabraknie, spróbuję zrobić sama :)
    Obserwuję jako: M.
    Mail: magdanawakacjach@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W twoim wykonaniu jakoś szczególnie mi się podobają :D.

    Email: marthe960@gmail.com
    Obserwuję jako: Marswi


    Pozdrawiam,
    Marswi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się jako bransoletki:) Ciekawe czy dobrze trzymaja włosy..

    Obserwuje jako: Iwona Ka
    e-mail: iwona399@tlen.pl

    Ps. Ładny zegarek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moich włosach sprawują sie bez zarzutów i dziękuje :)

      Usuń
  10. chciałam sobie kiedyś takie zrobić, ale w pasmanteriach nie znalazłam takich ładnych kolorów lamówek. Były tylko jakieś białe, czarne, beżowe...
    Obserwuję jako: bloo.
    mail: jatezchce8@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam jedna mała pasmanterię w Koszalinie, która ma wiecej kolorów. Polecam poszukać na Allegro tam mozna znaleźć kilka ciekawych kolorów.

      Usuń
  11. Ostatnio zastanawiałam się, czy by ich sobie nie kupić :)

    Freewolna
    freewolna6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne kolorki. Az mi się zachcialo wziąć udział w losowaniu :)
    Obserwuje jako: Soemi87
    e-mail: soemi87@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są. Bardzo by mi się przydały takie cudeńka :D

    Obserwuję jako: Michasia S.
    Email: michasiamini444@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: sisisa
    Email: sisisa@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Spróbuję szczęścia :)

    Obserwuję jako: Aneta Starosta
    email: kosmetyczna.kraina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się, więc się zgłaszam :

    Obserwuję jako : Bad-Hairs Day
    email : badhairsday@gmail.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuję jako Kinqa94
    email: k.domrazek@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Są świetne! Bardzo mi się podobają :)
    Zatem zgłaszam się:>
    Obserwuję jako Klaudynkabe
    e-mail: klaudia121121@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna sprawa :) jak nie uda mi się wygrać to na pewno zrobię je sama :)
    Obserwuję jako Sekrety naszego piękna
    e-mail: kaasiczkaa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś świetna :D

    pocahontas

    pocahontas@vip.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne, prezentują się świetnie i na wlosach i fajnie wspólgrają z zegarkiem. Też kiedyś myślałam żeby takie zrobić ale nigdzie nie mogłam zaleźć takich fajnych kolorków, a gumka z gumki do "majtek" jednak nie wyglądałaby korzystnie, więc chwilowo odpuściłam. Może wygram je u Ciebie ;)

    obserwuje jako pastereczka
    mail: zebratonie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Prezentują się super ;)
    obserwuję jako: Karolina Sieńko
    mail: sienko.k15@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałam zrobić, ale nigdzie nie mogłam dostać elastycznej lamówki! Więc spróbuje swoich sił w rozdaniu ;)

    Obserwuję jako: zaplatane siostry
    Mail: zaplatane.siostry@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne, bardzo bym chciała, żeby trafiły akurat do mnie ;)

    Obserwuję jako: Martyna C
    E-mail: matrelsy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie to wygląda, chętnie bym takie ponosiła :)

    Obserwuję od dawna jako minthairr Paula, minthairr@o2.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  28. obserwuje jako: pelaska
    mail: pelaska93@gmail.com

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. no to ide po lamówke elastyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  30. no to ide po lamówke elastyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zwykle, spóźniłam się ;D Coraz częściej o nich słyszę, może pora się skusić na małe DIY? ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. DZIĘKUJE
    wszędzie szukałam takich gumek i nigdy w pasmanteriach nie wiedzieli o co mi chodzi - lamówkę elastyczną- DZIĘKUJE dodajemy do śledzenia jak wspaniałą inspirację <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam pytanie dotyczące tych lamówek.. gdzie w internecie mogę znaleźć takie we wzorki np. kwiaty, kropki, pacyfki itp. na allegro nawet w jednokolorowych szałowego wyboru nie ma :/ może ktoś zna adres do internetowej pasmanterii z dużym wyborem?

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Twoje słowa sprawiają mi radość! Czytam wszystkie komentarze i staram się odpisywać na bieżąco.